کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317860 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهبرد دفاع سایبری طراحی شد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: راهبرد دفاع سایبری طراحی شده است.

سردار سرتیپ جلالی در حاشیه همایش ملی پدافند غیر عامل در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره اهداف برگزاری این همایش گفت : روز هشتم آبان سال 82 فرمان تشکیل سازمان پدافند غیرعامل از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و اکنون در نهمین سالگرد تاسیس این سازمان قرار داریم .

وی افزود : به مناسبت نامگذاری این روز هر ساله با هدف فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی به مردم و ایجاد آمادگی در مردم و دستگاه ها ، همچنین برای تشکر از دست اندرکاران و مجریان این طرح ها در دستگاههای اجرایی و استانها، این مراسم برگزار می شود.

سردار جلالی گفت: در مراسم امروز نیز به30 نفر از برگزیدگان پدافند غیرعامل که استانداران ، معاونان وزرا ، کارشناسان و استادان دانشگاه ها بودند ، هدایایی داده شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره ارزیابی خود از عملکرد این سازمان تصریح کرد : ما دو شاخص برای ارزیابی عملکرد خود داریم ، یکی نگاه به گذشته و دیگری نگاه به آینده که اگر به گذشته نگاه کنیم ، اقدامات بسیار خوبی انجام شده و تلاش های خوبی صورت گرفته و ثمره همه دستگاه ها موجود است .

وی افزود : همچنین در حوزه دانشی و اجرایی و تولید استانداردها و اجرای طرح ها اقدامات و کارهای خوبی صورت گرفته است.

سردار جلالی گفت : اما اگر به آینده نگاه شود اقدامات بسیاری وجود دارد و باید سرعت خود را افزایش دهیم و می توان گفت در این زمینه حداقل دو برنامه 5 ساله از نظام توسعه کشور به لحاظ اجرا عقب هستیم.

وی افزود : ضمن اینکه ما امروزه از نظر دانشی در سطح بالایی قرار داریم و در حوزه دانش پدافند غیرعامل در کشور کارهای خوبی صورت گرفته است اما برای افزایش سرعت و رسیدن به تراز باید تلاش بیشتری صورت گیرد .

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت : همچنین دانشگاه ها نیز باید درحوزه تولید دانش محور قرار گیرند و دانش مورد نیاز را در این حوزه تولید کنند.

وی افزود : از آنجا که تهدید ها از حوزه صرف نظامی، در حوزه های دیگر نیز ورود و مفاهیمی میان رشته ای تولید کرده است حتما نیازمند تولید نظریه و کار دانشی و پژوهشی دراین زمینه هستیم .

رییس سازمان پدافند غیر عامل در ادامه با بیان اینکه نیازمند تولید فناوری های صنعتی در این خصوص هستیم گفت : باید دستگاه های ذیربط در این خصوص به ما کمک کنند تا وابستگی  به خارج کاهش پیدا کند .

وی افزود : همچنین فرهنگ سازی ، آموزش و تولید آمادگی در کشور می تواند مناسب باشد بویژه که یکی از دستاورد های خوب ما تولید این گفتمان است .

سردار جلالی درباره دفاع سایبری نیز گفت : اگر در دفاع سایبری راه را اشتباه برویم ممکن است سالها در این مسیر گام برداریم اما دستاورد خاصی نداشته باشیم .

وی افزود : اکنون در این حوزه مطالعه بسیار عمیقی انجام شده است و معماری ساختار دفاع سایبری را در کشور به طور کامل تمام کردیم و به نتیجه رساندیم .

وی اضافه کرد : راهبرد دفاع سایبری طراحی شده یک الگوی دفاعی ، بومی ، ابتکاری و عمیق در فضای سایبر است و انحصار آن نیز متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11759 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: tabnak.ir تاریخ خبر: 1391/08/08 تعداد مشاهده: 1988
سافت گذر